Blog – odkryte i nieodkryte

dodano: 
10.10.2006
komentarzy: 
0

Harvard Business Review zamieszcza artykuł dotyczących blogów jako wciąż nowego narzędzia kreowania wizerunku. W USA coraz popularniejsze stają się blogi korporacyjne. Posiadają je już takie firmy, jak General Motors, Microsoft, Boeing, Kodak, McDonalds czy też stacja telewizyjna BBC. W Polsce dopiero zaczyna się dostrzegać korzyści płynące z prowadzenia bloga. Mają je takie firmy, jak Gemius, prowadząca badania internetowe, Frosta - producent mrożonek a także miesięcznik Activist. Badania firmy Hostway pokazują, jak silnym środkiem perswazji może być opinia znaleziona na blogach. Wynika z nich, że jeden na czterech internautów, zanim wyda na coś pieniądze, przeszukuje opinie umieszczone na blogach, natomiast aż 94% spośród tych, którzy znaleźli opinie pozytywne, decyduje się na zakup. Rola blogów w biznesie wciąż rośnie i być może już wkrótce, będą one mogły, zgodnie ze słowami autorki artykułu, stanowić zalążek systemu zarządzania wiedzą, stając się doskonałym uzupełnieniem systemu CRM w przedsiębiorstwie. (jk)

Źródło:

Harvard Business Review, Grażyna Leloch, 01.10.2006, s. 24
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin