Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Blue Ivy przeszło rebranding i poszerzyło zakres kompetencji. w listopadzie 2019 roku agencja eventowa blue ivy zmieniła się w seven dogs. oprócz nowej nazwy zaprezentowano również identyfikację wizualną, logotyp, stronę internetową oraz poszerzony zakres kompetencji, które mają odpowiadać potrzebom klientów. „od dłuższego już czasu nasza praca wykraczała poza standardowe działania związane z eventami. odnieśliśmy się w ten sposób do zmian, jakie przez ostatnie lata przeszła branża eventowa. zauważyliśmy, że jako zaufany partner naszych klientów jesteśmy w stanie kompleksowo przeprowadzić też działania komunikacyjne” – tłumaczy zmiany marta grzybowska, która współzarządza seven dogs. nowe logo. poprzednie logo. po 11 latach działalności agencja poszerzyła swoją ofertę o produkcję, działania public relations, influencer marketing, komunikację i kreację w digitalu oraz obsługę menedżerską gwiazd – obecnie zajmuje się wizerunkiem francuskiego restauratora michela morana (bezpośrednim menedżerem jest emilia kulas, project manager). za projekt i stworzenie nowej identyfikacji odpowiada u-got.design. (ak).
W listopadzie 2019 roku agencja eventowa Blue Ivy zmieniła się w Seven Dogs. Oprócz nowej nazwy zaprezentowano również identyfikację wizualną, logotyp, stronę internetową oraz poszerzony zakres kompetencji, które mają odpowiadać potrzebom klientów.
„Od dłuższego już czasu nasza praca wykraczała poza standardowe działania związane z eventami. Odnieśliśmy się w ten sposób do zmian, jakie przez ostatnie lata przeszła branża eventowa. Zauważyliśmy, że jako zaufany partner naszych klientów jesteśmy w stanie kompleksowo przeprowadzić też działania komunikacyjne” – tłumaczy zmiany Marta Grzybowska, która współzarządza Seven Dogs.
Nowe logo
Poprzednie logo
Po 11 latach działalności agencja poszerzyła swoją ofertę o produkcję, działania public relations, influencer marketing, komunikację i kreację w digitalu oraz obsługę menedżerską gwiazd – obecnie zajmuje się wizerunkiem francuskiego restauratora Michela Morana (bezpośrednim menedżerem jest Emilia Kulas, Project Manager).
Za projekt i stworzenie nowej identyfikacji odpowiada U-GOT.DESIGN. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Blue Ivy przeszło rebranding i poszerzyło zakres kompetencji. w listopadzie 2019 roku agencja eventowa blue ivy zmieniła się w seven dogs. oprócz nowej nazwy zaprezentowano również identyfikację wizualną, logotyp, stronę internetową oraz poszerzony zakres kompetencji, które mają odpowiadać potrzebom klientów. „od dłuższego już czasu nasza praca wykraczała poza standardowe działania związane z eventami. odnieśliśmy się w ten sposób do zmian, jakie przez ostatnie lata przeszła branża eventowa. zauważyliśmy, że jako zaufany partner naszych klientów jesteśmy w stanie kompleksowo przeprowadzić też działania komunikacyjne” – tłumaczy zmiany marta grzybowska, która współzarządza seven dogs. nowe logo. poprzednie logo. po 11 latach działalności agencja poszerzyła swoją ofertę o produkcję, działania public relations, influencer marketing, komunikację i kreację w digitalu oraz obsługę menedżerską gwiazd – obecnie zajmuje się wizerunkiem francuskiego restauratora michela morana (bezpośrednim menedżerem jest emilia kulas, project manager). za projekt i stworzenie nowej identyfikacji odpowiada u-got.design. (ak).