BlueBox Media dla młodych mam

dodano: 
16.03.2012
komentarzy: 
0

Marka Carriwell Polska, producent bielizny ciążowej, wybrał BlueBox Media do obsługi swoich działań w sieci. Zespół agencji odpowiada m.in. za wizerunek marki na Facebooku.

Do jego zadań należy także stworzenie serwisu dla akcji „Wygraj Wyprawkę”, skierowanej do młodych mam. Opracowano layout, logo oraz katalog produktów marki klienta. Akcję wspiera fanpage marki, za obsługę którego również odpowiada BlueBox Media.

Klient sam zgłosił się do agencji, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Wcześniej nie współpracował na polskim rynku z żadną agencją social media ani PR. Współpracę koordynuje Ewelina Dziubińska. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin