On Board PR będzie realizować działania doradcze w zakresie public relations dla finansowanej ze środków unijnych kampanii „Aktywacja”. Agencja ma opracować strategię komunikacyjną oraz doradzać w zakresie upowszechnienia nowoczesnych metod zarządzania zasobami ludzkimi, szkoleniowych metod e-learningu, podnoszenia kompetencji pracowników przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, jak również wykorzystania nowoczesnych technologii dla polskiej gospodarki. Agencja został wybrana w drodze przetargu.
„Aktywacja” jest projektem realizowanym wspólnie przez: e-Dialog – administrowany przez Nowoczesne Technologie Informatyczne, Renowator – administrowany przez Instytut Maszyn Matematycznych, oraz Przedsiębiorczość w sieci – administrowany przez Instytut Technologii Eksploatacji Państwowy Instytut Badawczy. Tworząc jeden podmiot komunikacyjny dla tych trzech partnerstw, „Aktywacja” ma wspierać zdolności dostosowania się firm i pracowników do strukturalnych zmian gospodarczych, lepsze zarządzanie zasobami ludzkimi oraz wspieranie wykorzystania nowych technologii przez małe, średnie i mikro przedsiębiorstwa. (kk)


