.

 

On Board bez Kilena

dodano: 
30.11.2009
komentarzy: 
0

Norbert Kilen, który przez ostatnie sześć lat pełnił funkcję dyrektora strategicznego On Board PR, pokieruje rozwojem nowej agencji interaktywnej Think Kong. Ma się ona specjalizować w działaniach marketingowych on-line, w szczególności – w realizacji kampanii opartych na wykorzystaniu serwisów społecznościowych i strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Plan rozwoju firmy zakłada realizację kampanii dla klientów zewnętrznych oraz wsparcie projektów realizowanych przez pozostałe spółki.

W skład zespołu Think Kong wchodzą też m.in. Urszula Komorek (Art) oraz Sławomir Ossowski (Technology). (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin