Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BOHOBOCO z nowym PR Managerem. za kontakty z mediami polskiej marki bohoboco, stworzonej przez duet projektantów kamila owczarka i michała gilberta lach, będzie odpowiadać julia dyzio , pr manager. julia dyzio jednocześnie współpracuje też z markami zahara leather, the odder side, a także showroom.pl, gdzie obecnie wspiera organizację eventów. jest absolwentką kierunku brand management i fashion business w szkole istituto marangoni w paryżu. doświadczenie zdobywała podczas współpracy z markami alexander wang, each x other, a także w agencji pr consulting w paryżu. julia dyzio. marka ma także nową osobę odpowiedzialną za działania marketingowe. funkcję marketing managera będzie pełnić ania terej, związana wcześniej na polskim rynku z markami ania kuczyńska, łukasz jemioł czy ueg. terej także jest absolwentką kierunku brand management i fashion business w szkole istituto marangoni. pracowała dla marek comme des garcons oraz maison martin margiela w nowym jorku. ania terej. julia dyzio i ania terej zastąpiły ewę gajewską, która pełniła funkcję pr & marketing managera. obowiązki zostały podzielone na dwa stanowiska ze względu na rozwój marki m.in. w branży perfum. bohoboco korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (mb).
Za kontakty z mediami polskiej marki BOHOBOCO, stworzonej przez duet projektantów Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach, będzie odpowiadać Julia Dyzio, PR Manager.
Julia Dyzio jednocześnie współpracuje też z markami Zahara Leather, The Odder Side, a także SHOWROOM.pl, gdzie obecnie wspiera organizację eventów. Jest absolwentką kierunku Brand Management i Fashion Business w szkole Istituto Marangoni w Paryżu. Doświadczenie zdobywała podczas współpracy z markami Alexander Wang, Each x Other, a także w agencji PR Consulting w Paryżu.

Julia Dyzio
Marka ma także nową osobę odpowiedzialną za działania marketingowe. Funkcję Marketing Managera będzie pełnić Ania Terej, związana wcześniej na polskim rynku z markami Ania Kuczyńska, Łukasz Jemioł czy UEG. Terej także jest absolwentką kierunku Brand Management i Fashion Business w szkole Istituto Marangoni. Pracowała dla marek Comme des Garcons oraz Maison Martin Margiela w Nowym Jorku.

Ania Terej
Julia Dyzio i Ania Terej zastąpiły Ewę Gajewską, która pełniła funkcję PR & Marketing Managera. Obowiązki zostały podzielone na dwa stanowiska ze względu na rozwój marki m.in. w branży perfum.
Bohoboco korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)