Bracia Sadownicy, wywodząca się z Kujaw firma produkująca przetwory z jabłek, we wrześniu 2025 roku ruszyła z kampanią „Po swojemu”, opierającą się na kreacjach wizualnych. Można je zobaczyć na wielkoformatowych nośnikach w Warszawie i Szczecinie oraz w DOOH, prasie i digitalu.
W październiku kampania wejdzie w kolejną odsłonę, nowe i dotychczasowe materiały pojawią się znów Warszawie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Bielsku-Białej.
Osią projektu są minimalistyczne kreacje, na których dominują napisy: „Podobno im więcej zdjęć jabłek na etykiecie, tym mniej jabłek w środku”, „Z jabłek, a nie jabłkowy”, „Reszta jabłka jest w butelce” czy „Uwaga, zabraknie!”.
„Często lubimy robić rzeczy prosto i inaczej – także kampanie. Tegoroczna komunikacja bazuje na tych założeniach i przekazuje to, co dla nas kluczowe – autentyczność, prostotę oraz szczerość wobec odbiorców. Skłania też do chwili refleksji nad tym, że sok sokowi nierówny, a czasem mniej znaczy więcej” – powiedział Konrad Jędrzejak, Senior Brand Manager marki Bracia Sadownicy.
„Nasza kreacja miała jasno podkreślić unikalny charakter marki na tle konkurencji. Minimalizm w projektowanym layoucie, mocny produkt i wyraziste copy sprawiają, że kampania wyróżnia się w kategorii i pokazuje odwagę w komunikacji. Zadbaliśmy o prostotę i spójność, aby nic nie odciągało uwagi od głównego przekazu” – skomentowała Maria Zimnoch, Art Directorka w agencji Kierunek Kreatywny.
Za strategię, ideę oraz kreację kampanii odpowiada agencja Kierunek Kreatywny. Z ramienia agencji za projekt odpowiedzialni są: Albert Stęclik, Creative Director, Mateusz Zapała, Strategy Director, Maria Zimnoch, Art Director oraz Izabela Wysocka, Senior Account Manager. (ko)





