Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BrainJuice Group dla iFind. brainjuice rozpoczęło realizację działań z obszaru marketingu internetowego oraz webpr dla ifind. zadaniem grupy marketingowej jest wsparcie rozwoju nowej platformy reklamowej w internecie – ifind.pl. brainjuice group wspiera ifind zarówno w prowadzeniu kampanii ppc w sieci google, jak również w działaniach pr-owskich w sieci. w zakres działań agencji wchodzą także relacje z mediami elektronicznymi. za przygotowanie i realizację kampanii ppc odpowiada przemysław jurek z web search factory polska, natomiast za prowadzenie działań web pr – natalia rostworowska i magdalena stefaniak z agencji futurepr. zarówno wsf, jak i futurepr wchodzą w skład brainjuice group. grupa brainjuice została wybrana na podstawie rozmów indywidualnych. umowa została podpisana na 6 miesięcy i obowiązuje od połowy lipca do końca grudnia. nikt wcześniej nie zajmował się firmą ifind od strony pr-owskiej. (rg).
BrainJuice rozpoczęło realizację działań z obszaru marketingu internetowego oraz WebPR dla iFind. Zadaniem grupy marketingowej jest wsparcie rozwoju nowej platformy reklamowej w Internecie – iFind.pl
BrainJuice Group wspiera iFind zarówno w prowadzeniu kampanii PPC w sieci Google, jak również w działaniach PR-owskich w sieci. W zakres działań agencji wchodzą także relacje z mediami elektronicznymi.
Za przygotowanie i realizację kampanii PPC odpowiada Przemysław Jurek z Web Search Factory Polska, natomiast za prowadzenie działań Web PR – Natalia Rostworowska i Magdalena Stefaniak z agencji FuturePR. Zarówno WSF, jak i FuturePR wchodzą w skład BrainJuice Group.
Grupa BrainJuice została wybrana na podstawie rozmów indywidualnych. Umowa została podpisana na 6 miesięcy i obowiązuje od połowy lipca do końca grudnia. Nikt wcześniej nie zajmował się firmą iFind od strony PR-owskiej. (rg)