BrandPR debiutuje w branży

dodano: 
28.06.2007
komentarzy: 
0

W marcu 2007 agencja Brand Support poszerzyła swoją ofertę o działania public relations. Po dwóch miesiącach przygotowań dział BrandPR rozpoczął realizacje pierwszych projektów, m.in. dla klientów takich jak: Danish Labour Market Authority, US Pharmacia oraz dla firmy real.
Dla Ministerstwa Pracy Danii agencja prowadzi obsługę informacyjną projektu WORKIMPORT.DK, którego celem jest zachęcenie Polaków do pracy w Danii. W jego ramach zajmuje się organizacją wydarzeń specjalnych i relacjami z mediami. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowa o współpracy obowiązuje do końca roku. Dla firmy US Pharmacia prowadzi autorski projekt edukacyjny przeznaczony dla farmaceutów; natomiast dla firmy real przygotowuje wydawnictwa wewnętrzne: gazety pracownicze i newslettery. Kontrakt na obsługę sieci real obowiązuje do końca roku z możliwością przedłużenia. BrandPR rozwija usługi z zakresu relacji z mediami, PR-u marki i konsumenckiego oraz wewnętrznego, a także organizowania wydarzeń specjalnych i interaktywnych działań w Internecie. Ponadto BrandPR zajmuje się także wizerunkiem i projektami wewnętrznymi dla wszystkich działów w grupie Brand Support. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin