Brazylijski McDonald's zmodyfikował logo, by zachęcić do stosowania środków ostrożności w czasie pandemii

dodano: 
23.03.2020
komentarzy: 
0

Sieć McDonald's w Brazylii zmodyfikowała swoje logo, by uświadamiać klientom konieczność zachowania dystansu w kontaktach międzyludzkich w związku z pandemią koronawirusa. W tym celu „rozbiła” słynny symbol złotych łuków – opisuje wersm.com.

Źródło: Instagram.com/mcdonalds_br

Jak czytamy, mimo poleceń rządu i innych przekazywanych informacji, nie wszyscy ludzie stosują się do zaleceń. Dlatego też niektóre marki decydują się na uświadamianie społeczeństwa.

Oprócz rozdzielenia dwóch złotych łuków w logo, firma McDonald's promuje dostarczanie swoich usług do domów klientów w taki sposób, by ułatwić im przestrzeganie kwarantanny. (kd)

Źródło:

wersm.com, McDonald’s Brazil Updates Its Logo To Raise Awareness For Social Distancing, Geoff Desreumaux, 22.03.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin