.

 

Brief wybrał PR-owców roku

dodano: 
01.10.2012
komentarzy: 
1

Paweł Gniadek, odpowiedzialny za komunikację i PR w koncernie Tauron Polska Energia oraz prezes zarządu Partner of Promotion Paweł Trochimiuk zostali ludźmi roku magazynu Brief. Nagrody rozdano w 8 kategoriach, m.in. w kategorii „Człowiek PR-u” oraz „Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland”.

W kategorii dla PR-owców oddzielną nagrodę przewidziano dla przedstawicieli agencji oraz przedstawicieli firm. Z agencji, poza Trochimiukiem, nominowano Katarzynę Przewuską, dyrektor zarządzającą agencji Havas Worldwide Warsaw. Pośród przedstawicieli firm poza Pawłem Gniadkiem nominację otrzymała Joanna Janowicz-Strzyżewska, rzeczniczka prasowa poznańskiej strefy kibica.

Jak czytamy w uzasadnieniu, Paweł Trochimiuk otrzymał nagrodę „za wkład w rozwój polskiego rynku PR jako wieloletni zarządzający Związkiem Firm Public Relations”. Gniadka nagrodzono natomiast „ za profesjonalizm, systematyczność i transparentność w zakresie informowania  o działalności Grupy Tauron, w tym sponsoringu sportowym i muzycznym”.

Nagrody otrzymali także m.in. Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego, za sukces kampanii „Mazury Cud Natury” i zakwalifikowanie się Mazur do finału konkursu „New 7 Wonders”. Drugim laureatem został poznański prezydent Ryszard Grobelny, za konsekwentne i nieszablonowe budowanie miejskiej marki Poznania.

Nagrodzono również projekt komunikacji marketingowej 2012 roku. W tej kategorii zwyciężył projekt „5 Stadion” Kompanii Piwowarskiej. Jak czytamy w uzasadnieniu, nagrodę przyznano za „rozmach i efektywność projektu, który spowodował, że marka Tyskie stała się jedną z najbardziej kojarzonych z Euro 2012, mimo że nie była ani sponsorem turnieju, ani reprezentacji”. Wyróżnienie specjalne otrzymał minister gospodarki Waldemar Pawlak, za działanie zmierzające do stworzenia identyfikacji wizualnej Ministerstwa Gospodarki oraz za promocję polskiej gospodarki na świecie. Wyróżniona została także Hanna Trojanowska, pełnomocnik rządu ds. polskiej energetyki jądrowej, za kampanię „Poznaj atom”.

W innych kategoriach zwycięzcami zostali: Tomasz Lis (w kategorii „Człowiek mediów”), Paweł Kastory („Człowiek reklamy”), Janusz Rewiński („Gwiazda reklamy”), Marek Kmiecik („Człowiek marketingu i sprzedaży”). Tytuł Człowieka roku Briefu 2012 otrzymały 2 osoby: Michał Łotewski oraz Wojciech Sobieraj.  (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
01.10.2012
13:01:29
Mark
(01.10.2012 13:01:29)
tytuł zasłużony dla PG.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin