Brytyjska organizacja reklamodawców ISBA opracowała pierwszy w swojej historii przewodnik dotyczący PR-u. Jak czytamy na stronie isba.org.uk, publikacja jest odpowiedzią na coraz większą potrzebę zrozumienia branż mających wpływ na reklamę oraz rozwijania i sprawnego zarządzania współpracą z nimi.
Przewodnik powstał we współpracy z agencją The Red Consultancy, pojawiły się w nim również teksty autorstwa PR-owców z innych agencji, ludzi mediów oraz głównych reklamodawców. Zawiera on m.in. opinie dotyczące roli PR w komunikacji marketingowej, wyjaśnienie PR-owego żargonu, porady dotyczące korzystania z mediów społecznościowych.
„W kwestiach związanych z budowaniem marki PR długo był elementem wzmacniającym przekaz marketingowy. Teraz PR jest jednak uważany za kluczowy element w planowaniu marketingowym, obok emisji reklam” – zaznacza Traci Dunne, manager ds. doradztwa w ISBA. (ks)


