.

Brytyjska sieć sklepów chce pomóc klientkom w wykrywaniu raka piersi

dodano: 
24.02.2023
komentarzy: 
0

Brytyjska sieć sklepów Marks & Spencer zapowiedziała, że wprowadzi w przymierzalniach plansze opisujące objawy raka piersi – przekazuje fashionunited.uk. Jak czytamy, akcja ma objąć 110 sklepów w Wielkiej Brytanii, a informacje pojawią się w 1,5 tys. przymierzalni.

Inicjatywa opiera się na partnerstwie między Marks & Spencer a organizacją charytatywną Breast Cancer Now – dowiadujemy się. Na planszach pojawi się również kod QR, który przeniesie klientów na stronę internetową organizacji.

Marks & Spencer przekazało, że ma nadzieję, że dzięki tej akcji pomoże we wczesnym wykrywaniu nowotworu piersi i zachęci więcej kobiet do badań – pisze źródło.

Dalej dowiadujemy się, że pomysłodawczynią akcji jest Savanna Binyon, brafitterka i kierowniczka sekcji bielizny w Marks & Spencer. „Zasugerowałam to, gdy zdałam sobie sprawę, jak wiele moich znajomych nie wiedziało, jak sprawdzić swoje piersi pod kątem oznak raka” – powiedziała Binyon. (bs)

Źródło:

fashionunited.uk, Rachel Douglass, Marks & Spencer adds breast cancer guidance to fitting rooms, 23.02.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin