wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBudżety na spoty promocyjne nie uwzględniające ich emisji, czyli absurd po polsku

Budżety na spoty promocyjne nie uwzględniające ich emisji, czyli absurd po polsku

„Mieliśmy budżet na produkcję filmu, a nie na jego emisję” –  taką anonimową odpowiedź na pytanie o brak emisji spotu w telewizji przytacza w magazynie Brief Paul Lasinski. I zadaje pytanie: gdzie tak naprawdę są emitowane reklamy promujące miasta i regiony?

Jak zaznacza autor, skoro w budżecie nie ma pozycji dotyczącej emisji spotu, to samo przygotowanie filmu oznacza realizację kosztorysu. W takiej sytuacji nie można mieć też żadnych obiekcji co do jego emisji, bo takowa w ogóle nie była planowana. Czyli, jak zaznacza Lasinski,  „nieważne, że spot nigdzie nie jest emitowany, ważne że spot jest!”

W Polsce spoty promocyjne są emitowane przeważnie w internecie, polskiej telewizji i na targach turystycznych. Nie ułatwia to dotarcia do zagranicznych turystów. Oznacza to natomiast, że polskie miasta i regiony promują się głównie w Polsce. „Rozumiem doskonale korzyść promocji krajowej. Niemniej, intryguje mnie fakt, że materiały promocyjne są aż tak rzadko wykorzystywane w promocji miejsc za granicą” – zaznacza autor. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj