.

 

Burda Media Polska prezentuje nowe logo

dodano: 
13.07.2022
komentarzy: 
0

Burda Media Polska w lipcu 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Rebranding związany jest ze zmianami, jakie nastąpiły po połączeniu Burda z Edipresse Polska, oraz planami firmy na przyszłość.

Nowy logotyp ma również służyć odzwierciedleniu digitalowego charakteru marki. Wiąże się to z „odświeżeniem wizerunku, budowaniem zróżnicowanego środowiska pracy oraz dostosowaniem przekazu wizualnego i marketingowego do nowej tożsamości i strategii firmy”.

Niebiesko-czarne logo zastąpiły kolory, które symbolizują redakcje wchodzące w skład portfolio Burdy.

Poprzednie logo

Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest Marek Knap, dyrektor artystyczny w Burda Media Polska. Knap jest również wykładowcą na wydziale grafiki na warszawskiej ASP oraz projektantem specjalizującym się w grafice edytorskiej i typografii.

Nowe logo

To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin