Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Burger King rozzłościł Caseya Neistata. burger king w ramach akcji, która promuje przywrócone do menu po dziewięciu latach frytki w cukrze, zaczął rozdawać polubienia starym tweetom popularnych osób. wywołał tym ich zdziwienie, u jednej nawet złość, ale przy okazji zapewnił sobie rozgłos – pisze prdaily.com. sieć fast-foodów lajkowała mające kilka lat komunikaty takich osób jak jimmy fallon, chrissy teigen, justin bieber, ariana grande czy casey neistat. zwłaszcza ten ostatni zwrócił uwagę na działalność marki, a zdziwienie wyraził 24 stycznia 2019 roku na twitterze. portal prweek.com zauważa, że na jej profilu pojawił się tymczasem komunikat: „do niektórych rzeczy z 2010 roku warto wrócić – takich jak swoje stare tweety. i frytki w cukrze”. źródło: twitter.com/caseyneistat. źródło: twitter.com/burgerking. neistat, gdy zorientował się, co zrobił burger king, opublikował film, w którym przyznaje, że czuje się wykorzystany przez markę do uzyskania rozgłosu, ale jednocześnie wielokrotnie docenia spryt jej social media managerów. sam zaproponował też doradztwo marce w zakresie wspierania organizacji społecznych – czytamy. (mp). zdjęcie główne: youtube.com/user/caseyneistat.
Burger King w ramach akcji, która promuje przywrócone do menu po dziewięciu latach frytki w cukrze, zaczął rozdawać polubienia starym tweetom popularnych osób. Wywołał tym ich zdziwienie, u jednej nawet złość, ale przy okazji zapewnił sobie rozgłos – pisze prdaily.com.
Sieć fast-foodów lajkowała mające kilka lat komunikaty takich osób jak Jimmy Fallon, Chrissy Teigen, Justin Bieber, Ariana Grande czy Casey Neistat. Zwłaszcza ten ostatni zwrócił uwagę na działalność marki, a zdziwienie wyraził 24 stycznia 2019 roku na Twitterze. Portal prweek.com zauważa, że na jej profilu pojawił się tymczasem komunikat: „Do niektórych rzeczy z 2010 roku warto wrócić – takich jak swoje stare tweety. I frytki w cukrze”.
Źródło: twitter.com/CaseyNeistat
Źródło: twitter.com/BurgerKing
Neistat, gdy zorientował się, co zrobił Burger King, opublikował film, w którym przyznaje, że czuje się wykorzystany przez markę do uzyskania rozgłosu, ale jednocześnie wielokrotnie docenia spryt jej Social Media Managerów. Sam zaproponował też doradztwo marce w zakresie wspierania organizacji społecznych – czytamy. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Burger King rozzłościł Caseya Neistata. burger king w ramach akcji, która promuje przywrócone do menu po dziewięciu latach frytki w cukrze, zaczął rozdawać polubienia starym tweetom popularnych osób. wywołał tym ich zdziwienie, u jednej nawet złość, ale przy okazji zapewnił sobie rozgłos – pisze prdaily.com. sieć fast-foodów lajkowała mające kilka lat komunikaty takich osób jak jimmy fallon, chrissy teigen, justin bieber, ariana grande czy casey neistat. zwłaszcza ten ostatni zwrócił uwagę na działalność marki, a zdziwienie wyraził 24 stycznia 2019 roku na twitterze. portal prweek.com zauważa, że na jej profilu pojawił się tymczasem komunikat: „do niektórych rzeczy z 2010 roku warto wrócić – takich jak swoje stare tweety. i frytki w cukrze”. źródło: twitter.com/caseyneistat. źródło: twitter.com/burgerking. neistat, gdy zorientował się, co zrobił burger king, opublikował film, w którym przyznaje, że czuje się wykorzystany przez markę do uzyskania rozgłosu, ale jednocześnie wielokrotnie docenia spryt jej social media managerów. sam zaproponował też doradztwo marce w zakresie wspierania organizacji społecznych – czytamy. (mp). zdjęcie główne: youtube.com/user/caseyneistat.