Business & Culture z dwoma klientami

dodano: 
21.09.2012
komentarzy: 
0

Business & Culture podpisało umowę z wydawnictwem Smak Słowa oraz Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

Współpraca ze Smakiem Słowa dotyczy promocji wybranych  książek i będzie trwała do końca roku. Za realizację działań public relations jest odpowiedzialny Maciej Marcisz, który na początku września przeszedł do agencji z wydawnictwa Claroscuro. Business & Culture pozyskało klienta w wyniku działań handlowych.

Dla odbywającego się w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski cyklu wystaw Bank Pekao Project Room agencja do końca roku odpowiada za PR i strategię promocji uwzględniającą zaangażowanie sponsora. Projekt koordynuje Klaudia Piwowar. Firmy współpracowały już przy projekcie Zielony Jazdów. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin