Byli dziennikarze Przekroju doradzą, jak kontaktować się z mediami

dodano: 
06.12.2011
komentarzy: 
1

Byli redaktorzy i dziennikarze Przekroju założyli firmę doradztwa media relations Pably – Redakcja Licznych Talentów i Dobrych Tekstów. Będą prowadzić też działalność szkoleniową.

Inicjatorem przedsięwzięcia jest Paweł Wieczorek, wieloletni redaktor Przekroju i szef działu „Wydarzenia” tygodnika. Do współpracy zaprosił Marcelinę Szumer - dziennikarkę Metra, Przekroju i Bluszcza. Pably zajmie się strategią medialną dla firm i organizacji. „Z praktyki wiemy, jak dużo błędów popełniają organizacje usiłujące przekazać swoje komunikaty do właściwych osób w redakcji, w odpowiednim terminie, w interesującej formie. Przez lata byliśmy odbiorcami treści PR, dziennikarzami i redaktorami ściganymi listownie, mailowo i telefonicznie przez specjalistów od marketingu. Nauczyliśmy się, jak ich unikać, ale i jak wykorzystać” – zaznacza Wieczorek i dodaje, że zespół wkrótce się powiększy. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
06.12.2011
12:38:56
MM
(06.12.2011 12:38:56)
wreszcie dziennikarze zajęli się nie PUBLIC relations, a MEDIA relations - brawo za umiejętność rozróżnienia:)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin