.

Były dyrektor BNP Paribas Real Estate zakłada firmę doradczą

dodano: 
19.02.2015
komentarzy: 
1

Działalność rozpoczyna firma Advanced Communication, specjalizująca się w zakresie komunikacji i usług związanych z rozwojem biznesu. Jej założycielem jest Robert Borowicz, wcześniej odpowiedzialny za marketing i komunikację korporacyjną w BNP Paribas Real Estate.

Advanced Communication specjalizuje się w takich obszarach jak komunikacja usług profesjonalnych, komunikacja finansowa, komunikacja funduszy inwestycyjnych, komunikacja korporacyjna, komunikacja produktowa oraz organizacja wydarzeń. Oferuje usługi związane z połączeniami organizacji, przejęciami firm i aktywów, integracją połączonych organizacji lub przejętych firm czy aktywów, pozyskiwaniem klientów, wejściem z produktami i usługami na nowe (w tym zagraniczne) rynki, pozyskiwaniem finansowania na realizację projektów oraz wyszukiwaniem i ustalaniem zasad współpracy z biznesowymi partnerami, współpracownikami czy dystrybutorami.

Założycielem i CEO Advanced Communication jest Robert Borowicz. W swojej karierze realizował projekty na rzecz klientów na rynkach wielu krajów, był dyrektorem marketingu i komunikacji korporacyjnej na Region Europy Środkowo-Wschodniej w firmie BNP Paribas Real Estate oraz kierował działem marketingu i PR w polskim oddziale konsultingowej firmy DTZ. Był także szefem działu nieruchomości w agencji PR Ciszewski Financial Communication. Pracował również w firmie Euro RSCG Sensors (obecnie HAVAS PR Warsaw), w której był odpowiedzialny za obsługę klientów z rynków nieruchomości i finansowego. 

Funkcję dyrektora finansowego pełni Leszek Fiała. Odpowiada również za doradztwo w zakresie nowo biznesowym. Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa finansowo-inwestycyjnego zdobyte na bazie współpracy z licznymi bankami i funduszami inwestycyjnymi. Był właścicielem i zarządzającym kilku spółek działających na rynkach finansowym i nieruchomości. 

Nina Żukowska jako dyrektor ds. organizacji wydarzeń  jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii dotyczących tego obszaru - planowanie i koordynację realizacji projektów. Wcześniej pracowała m.in. w HAVAS PR Warsaw (dawne Euro RSCG Sensors), gdzie zarządzała działem ds. organizacji wydarzeń i była odpowiedzialna za realizację projektów na rzecz firm i marek działających na rynkach: usług telekomunikacyjnych, elektroniki użytkowej, motoryzacyjnym, napojów alkoholowych, produktów szybkozbywalnych i nieruchomości. Była również kierownikiem marketingu w firmach produkujących produkty marki premium.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
19.02.2015
12:57:27
Basia
(19.02.2015 12:57:27)
A co na to Advanced PR?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin