Były naczelny i agencja interaktywna zakładają agencję PR

dodano: 
29.04.2010
komentarzy: 
0

Agencja interaktywna Insignia oraz Grzegorz Miłkowski, były redaktor naczelny wchodzącego w skład Grupy Money.pl  serwisu Interaktywnie.com,  zakładają agencję public relations. Miłkowski z Interaktywnie.com związany był od ponad roku. Wcześniej pracował jako PR-owiec oraz dziennikarz marketingowy. Oficjalny start nowej agencji PR zaplanowany został na pierwszą połowę maja. „Niestety na razie nie możemy ujawnić jeszcze nazwy nowej agencji ani klientów. Nazwa, strona, identyfikacja wizualna zostaną opublikowane dopiero w pierwszej połowie maja” – wyjaśnia Miłkowski.

PRoto.pl dowiedziało się, że na początku usługi nowej agencji mają być oferowane dotychczasowym klientom agencji Insignia, oprócz tego firma będzie prowadziła niezależne działania z zakresu new business. „Trudno mi w tym momencie ocenić, jak procentowo rozłożą się te proporcje. Na początku myślę, że będą one w granicach 50-50.” – mówi Miłkowski.

W serwisie interaktywnie.com Miłkowskiego na stanowisku redaktora naczelnego zastąpił Bartłomiej Dwornik, redaktor Money.pl. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin