Calvin Klein ma nowe logo

dodano: 
10.02.2017
komentarzy: 
0

Za zmianę logotypu odpowiedzialny jest Raf Simons, nowy dyrektor kreatywny amerykańskiego domu mody, związany z nim od sierpnia 2016 roku.

Znak to nadal czarny napis na białym tle, bardziej przypomina jednak pierwszy w historii znak marki – czytamy. Pierwsze logo marki zaprojektował Jeffrey Banks w latach 70. XX wieku. Od tego czasu znak się zmieniał: modyfikowano napis „Calvin Klein” oraz litery „ck”, a ich odcień był inny w zależności od kolekcji – białe pojawiały się na przykład na odzieży sportowej.

W nowym logo zniknęło „ck”, zmieniły się również odstępy między literami. Imię i nazwisko założyciela marki jest skonstruowane wyłącznie z bezszeryfowych wersalików. Znak stworzyli Raf Simons oraz Peter Saville, który wcześniej tworzył okładki albumów Joy Division czy New Order.

Nowe logo zaprezentowano na Instagramie.

Jak czytamy, logo jest powrotem do korzeni. (mb)

Źródło:

fashionista.com, Calvin Klein Just Unveiled A New Logo, 03.02.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin