Cannes Lions: spotkania kreatywne ekspertów PR-u i reklamy

dodano: 
08.11.2013
komentarzy: 
0

Prawie 300 osób przyciągnęła do poznańskiej Concordii trzecia edycja Cannes Lions Creative PR Meeting. Wśród gości znaleźli się przedstawiciele mediów, eksperci i praktycy z branży PR i reklamy oraz wszyscy zainteresowani najlepszymi światowymi kampaniami.

Paneliści poznańskiego spotkania pod przewodnictwem Przemysława Wojaka z agencji Q&ACommunications, oceniali wybrane projekty i dzielili się refleksjami na temat ich potencjału mediowego, efektów oddziaływania i społecznej użyteczności. Publiczność miała możliwość na bieżąco komentować spotkanie na qacomms na Twitterze. Po zakończeniu części oficjalnej gorąca dyskusja przeniosła się do kuluarów.

„Udało nam się stworzyć platformę komunikacyjną, na której przedstawiciele branży PR
i marketingu, ludzie mediów i ich wspólni odbiorcy uczą się siebie, na bieżąco rozmawiają i wymieniają wiedzą” - twierdzi Przemysław Wojak, organizator spotkania. „Rola takich spotkań dla każdej ze stron jest nie do przecenienia”.

Zainteresowanie dotychczasowymi edycjami Cannes Lions Creative PR Meeting zaowocowało tegoroczną obecnością wydarzenia także w Warszawie i w Trójmieście.

Kolejne Cannes Lions – Creative PR Meeting odbędzie się 13 listopada (środa) w Sopocie o godz. 18.00 w Zatoce Sztuki, Al. F. Mamuszki 14. Odsłona warszawska będzie miała miejsce 19 listopada (wtorek) o godz. 18.00 w budynku AGORY, sala P 106, ul. Czerska 8, wejście od ul. Czerniakowskiej.

Wstęp na wydarzenia jest wolny. Szczegółowe informacje o rejestracji dostępne na profilu FB Q&AConsulting.

Patroni medialni: PRoto.pl, Media&Marketing, AMS, Radio PIN (Poznań, Warszawa), Radio Gdańsk (Sopot), Trójmiasto.pl, Głos Wielkopolski

Partnerzy: SAR, Klub Twórców Reklamy, piwo Książęce

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin