Cannes: PR Lions rozdane. Kampania MSLGROUP #LikeAGirl z GrandPrix

dodano: 
24.06.2015
komentarzy: 
0

Kampania #LikeAGirl przygotowana przez amerykański oddział MSLGROUP i i kanadyjski Leo Burnett zdobyła dwie nagrody podczas Cannes PR Lions, w tym GrandPrix.

Jak zauważa Anna Davis, przewodnicząca jury i prezes FleishmanHillard w rejonie Azji i Pacyfiku, kampania przygotowana dla marki Always spełnia kluczowe kryteria dla PR Grand Prix, jakimi są: „kreatywność, zaufanie i mierzalna zmiana zachowań”.

Twórcy filmu mieli za zadanie zmierzyć się ze stereotypowym rozumieniem sformułowania „robić coś jak dziewczyna”, które w powszechnym przekonaniu oznacza wykonywanie jakiejś czynności w sposób niewłaściwy. Autorzy kampanii postanowili zmierzyć się z tym stwierdzeniem i zdefiniować to określenie na nowo tak, by oznaczało coś pozytywnego.

17 kampanii zdobyło statuetkę Złotego Lwa. Oprócz MSLGROUP, w  tej kategorii nagrodzono m.in. agencje: Edelman za projekt Adobe’s Photoshop Murder Mystery, FleishmanHillard za kampanię #TechnologyAndStuff dla  Chevrolet Trucks czy Ogily Public Relations – za kampanię Great Chinese Names For Great Britain”. Agencja Edelman wspólnie z Ogilvy&Matter zdobyły także Srebrnego Lwa za projekt „Choose Beautiful” przygotowany dla Dove. (mw)

Wszyscy zwycięzcy

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin