Cappuccino PR dla Anny

dodano: 
21.03.2007
komentarzy: 
2

Producent dzbankowych filtrów do wody i właściciel marki Anna rozpoczyna działania public relations dla swoich produktów. Kampanię poprowadzi agencja Cappuccino Public Relations. Działania, oprócz prezentacji produktów, będą miały także charakter edukacyjny. Kampania rozpocznie się 22 marca w Światowy Dzień Wody. Myślą przewodnią działań będzie: „SPA w Twojej kuchni, czyli zdrowie Twojej rodziny”. Firma nie była wcześniej obsługiwana przez agencje PR-owską, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. (ml)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
21.03.2007
22:46:08
Jerzy
(21.03.2007 22:46:08)
Nowe firmy - nowe nazwy. Motyw kawowy jest ostanio modny. Mi osobiście zarówno nazwa jak i logo podobają się.
21.03.2007
10:46:54
Gratuluję nazwy...
(21.03.2007 10:46:54)
Niedługo będzie Earl Grey PR albo może Figura PR... Jeżeli jest ktoś odważny proszę o studium przypadku.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin