Case eventu - koncert Stinga
O koncercie Stinga jako PR-owym elemencie launchu marki Orange możemy przeczytać na łamach tygodnika Media i Marketing. W artykule opisano strategię wprowadzania na rynek tej marki, która opierała się na „komunikacji totalnej” obejmującej wszystkie możliwe kanały przepływu informacji. Agencją odpowiedzialną za jej przeprowadzenie była Testardo Red Cell.
W ramach relacji z mediami, organizatorom udało się pozyskać do współpracy duże media ogólnopolskie: TVP 2 objęło wydarzenie impresariatem, a patronami medialnymi koncertu zostały: stacja RMF FM, Gazeta Wyborcza oraz Wirtualna Polska. Współpraca z mediami zaowocowała ponad 500 publikacjami we wszystkich rodzajach mediów, a koncert w powszechnej opinii stał się jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu.
Koncert wykorzystano również w ramach prowadzenia działań z zakresu wewnętrznego public relations – pracownicy PTK Centertel i należącej do tej samej grupy kapitałowej, Telekomunikacji Polskiej otrzymali specjalne zaproszenia na koncert.