.

Casio zatrudnia agencję Lepont

dodano: 
17.01.2023
komentarzy: 
0

Marka zegarków Casio z początkiem stycznia 2023 roku rozpoczęła współpracę z Lepont.

Agencja zajmie się stałą obsługą PR marki i jej subbrandów takich jak Casio Vintage, G-SHOCK czy EDIFICE.

Lepont odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz realizację wydarzeń specjalnych. Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie działań komunikacyjnych związanych z 40-leciem marki G-SHOCK.

Z ramienia Lepont działaniami dla tego klienta zajmuje się Joanna Kulig, Senior PR Manager.

Agencja została wybrana w wyniku zapytania ofertowego. Współpraca potrwa do końca 2023 roku.

Wcześniej obsługą marki Casio na polskim rynku zajmowała się Proevska PR. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin