Celnicy z nową strategią komunikacyjną

dodano: 
29.02.2012
komentarzy: 
0

Służba Celna zaczyna budować spójny wizerunek. Jego koncepcję opracowała agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej. Część dotyczącą obecności celników w sieci – agencja Digital Wonderland. Zmianom towarzyszy też wprowadzenie nowej koncepcji wizualnej.

Koncepcja zawiera m.in.: pozycjonowanie funkcjonariuszy celnych, zasady przygotowania materiałów prasowych, metody radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi, sposoby usprawnienia komunikacji wewnętrznej, ramowy plan działań do roku 2015 oraz kryteria oceny efektywności. Za przygotowanie finalnego dokumentu odpowiadał Andrzej Godewski, partner Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

Wdrożeniem postanowień zajmuje się obsługa prasowa Służby Celnej przy Ministrze Finansów, Wydział Informacji i Promocji w Departamencie Służby Celnej oraz 16 rzeczników regionalnych izb celnych. Konsorcjum agencji Charyzma zostało wyłonione w ramach zaproszenia do składania ofert z czerwca ub. roku. Praca nad dokumentem trwała od września do końca ub. roku. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin