czwartek, 3 lipca, 2025

Cenna reputacja

Portal bulldogreporter podsumowuje wyniki najnowszego badania Delahaye Index, przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytanie, w jakim stopniu informacje w mediach wpływają na reputację firm, a co za tym idzie, także na ich wyniki finansowe. Badaniem objęto 100 największych przedsiębiorstw amerykańskich.
Analizowano relacje pomiędzy ich dochodami w trzecim kwartale 2006 r., reputacją oraz obecnością w mediach. Autorzy badania wykazali bardzo silny związek pomiędzy dobrymi wynikami finansowymi firm, które w dużym stopniu wpływają na dobrą reputację przedsiębiorstw i ich korzystny obraz w mediach. Mark Weiner, prezes firmy Delahaye, która jest autorem badania, wskazał korzyści, jakie przedsiębiorstwa mogą czerpać z dobrej reputacji. Zaliczył do nich: możliwość podnoszenia cen swoich produktów lub usług, obniżenie kosztów swojej działalności, które wynika z chęci współpracy ich partnerów z firmami o dobrej reputacji, przyciąganie utalentowanych pracowników oraz stabilna pozycja na rynku. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł