Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Centrum Medyczne OnkoTerm z INTRO PR. agencja marketingu i public relations intro pr od maja rozpoczęła działania komunikacyjne dla centrum medycznego onkoterm. agencja odpowiada za strategię wizerunkową i działania pr marki.centrum medyczne onkoterm z siedzibą w rybniku specjalizuje się w leczeniu chorób nowotworowych. jako jedyny ośrodek na śląsku proponuje miejscową hipertermię głęboką, uznawaną za czwartą broń (obok chemioterapii, radioterapii i chirurgii onkologicznej) do walki z rakiem. intro pr odpowiada za realizację strategii komunikacji wizerunkowej oraz działania pr marki. do głównych zadań agencji należy stałe doradztwo w obszarze marketingu i pr (na zasadzie outsourcingu działu promocji firmy), tworzenie artykułów eksperckich z przeznaczeniem na bloga firmowego oraz prowadzenie komunikacji w serwisie społecznościowym facebook.klienta pozyskano w drodze rekomendacji. umowa o współpracy zawarta została na czas określony. (red).
Agencja marketingu i public relations INTRO PR od maja rozpoczęła działania komunikacyjne dla Centrum Medycznego OnkoTerm. Agencja odpowiada za strategię wizerunkową i działania PR marki.
Centrum Medyczne OnkoTerm z siedzibą w Rybniku specjalizuje się w leczeniu chorób nowotworowych. Jako jedyny ośrodek na Śląsku proponuje miejscową hipertermię głęboką, uznawaną za czwartą broń (obok chemioterapii, radioterapii i chirurgii onkologicznej) do walki z rakiem.
INTRO PR odpowiada za realizację strategii komunikacji wizerunkowej oraz działania PR marki. Do głównych zadań agencji należy stałe doradztwo w obszarze marketingu i PR (na zasadzie outsourcingu działu promocji firmy), tworzenie artykułów eksperckich z przeznaczeniem na bloga firmowego www.hipertermia.eu oraz prowadzenie komunikacji w serwisie społecznościowym Facebook.
Klienta pozyskano w drodze rekomendacji. Umowa o współpracy zawarta została na czas określony. (red)