.

 

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia rozstrzyga przetarg za 3,1 mln zł

dodano: 
22.10.2013
komentarzy: 
0

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia rozstrzygnęło przetarg na promocję „Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych”. Uczestniczyły w nim dwa konsorcja. Wybrano ofertę agencji Partner of Promotion oraz Infinity Media, wycenioną na 3,1 mln zł.

Poza tym konsorcjum w przetargu ofertę złożyły także agencje Glaubicz Garwolińska Consultants i Codemedia. Zaoferowana przez nie kwota to 3,5 mln zł.

Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii PR dla projektu, stałą obsługę medialną i doradztwo. Organizator przetargu na to zamówienie przeznaczył 3,7 mln zł: 3 mln na zamówienie podstawowe i 700 tys. zł na zamówienie uzupełniające.

Przy ocenie ofert brano pod uwagę cenę oraz koncepcję kreatywna kampanii (po 50 proc. pkt). (ks)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin