Certyfikat na PR-owca

dodano: 
22.02.2008
komentarzy: 
9

W Polsce większość działań objętych nazwą public relations „nie ma nic wspólnego z prawdziwym PR”, pisze na łamach Gazety Finansowej Piotr Czarnowski z First Public Relations. Dlatego według niego przydałoby się wprowadzić certyfikację lub ustalić kryteria oceny agencji działających na naszym rynku.

Problem jednak polega na tym, że nie wiadomo, kto miałby „oceniać agencje i brać za to pieniądze”. Dotychczas nikt też „nie potrafił ustalić kryteriów oceny”, dodaje ekspert. Dlatego jego zdaniem na dzień dzisiejszy najlepszym rozwiązaniem wydaje się „certyfikacja agencji wg ISO 9001-2001, ponieważ „stanowi obiektywne potwierdzenie jakości procedur”.

Dodatkowym argumentem przemawiającym za wprowadzeniem ISO do oceny firm PR-owskich jest według Czarnowskiego zainteresowanie „taką certyfikacją na świecie”. (ał)

Źródło:

Gazeta Finansowa, PR-owcy rozważają homologację, Piotr Czarnowski, 22.02.08, s.20
komentarzy:
9

Komentarze

(9)
Dodaj komentarz
27.02.2008
16:29:48
Zdegustowana :-(
(27.02.2008 16:29:48)
O tym na jak niskim poziomie jest polski public relations, niech świadczą Państwa wpisy. Odnoszę wrażenie, że Proto też w ostatnich miesiącach obniżyło dbałość o kulturę języka. I to jest nie tylko moje zdanie.
27.02.2008
12:25:54
barakuda
(27.02.2008 12:25:54)
Tiaa, F.CK THE REST, FIRST IS THE BEST - to jest moja subietywna interpretacja wypowiedzi p. Czarnowskiego.
27.02.2008
12:03:36
barakuda
(27.02.2008 12:03:36)
Tak, First ma certyfikat ISO. Wszystko jasne. Ja proponuję by nadawać certyfikaty tylko tym agencjom które mają bordowe wycieraczki przed wejściem (taka jest u mnie :)
27.02.2008
11:50:08
barakuda
(27.02.2008 11:50:08)
proponuje dolozyc do tego jeszcze certyfikaty środowiskowe ISO. Rozumiem ze First ma ISO, dlatego P. Czarnowski tak to lansuje?
27.02.2008
11:29:44
sielek
(27.02.2008 11:29:44)
znowu jakieś socjalistyczne pomysły. jak ktoś jest dobry to się po prostu na rynku utrzyma...
25.02.2008
19:04:56
ja już nie mogę...
(25.02.2008 19:04:56)
z panem Piotrem. Ot guru się znalazł. ciekawe ilu pracowników jego agencji zdałoby taki teścik z prawdziwego PRu (cokolwiek to wg Pana Piotra oznacza). Proponuję panu Piotrowi założenie bloga i powolne edukowanie branży w temacie prawdziwego PRu. Co stoi na przeszkodzie?
22.02.2008
11:34:17
michał
(22.02.2008 11:34:17)
bardzo słusznie, większość działań nazywających się PR sprowadza się do handlu newsem. PR nie jest czystą sprzedażą.
22.02.2008
11:10:24
copy
(22.02.2008 11:10:24)
zgadzam sie
22.02.2008
10:50:08
:)
(22.02.2008 10:50:08)
hahhahahaha!!!! świetne....:):)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin