Chcesz poprawić wizerunek firmy? Zacznij szkolić pracowników

dodano: 
22.03.2011
komentarzy: 
0

Firma, która szkoli swoich pracowników lepiej komunikuje się z klientem oraz jest postrzegana jako nowoczesna i godna zaufania.  Po co PR -owcom szkolenia? Na pytania PRoto.pl odpowiada Agata Urbańczyk, PR & Marketing Manager szkoły językowej Lang Ltc.

Szkolić "górę" czy "dół"?

Wyszkolona „góra” powinna zadbać o wyszkolenie „dołu”, zwłaszcza w kwestiach związanych z wizerunkiem i profilem działalności firmy. Trudno sobie wyobrazić, żeby pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientem nie znał oferty firmy, podobnie osoba, której praca opiera się na kontaktach międzynarodowych, lub korespondencji z zagranicznymi partnerami powinna znać ich język.

Językiem PR-u, marketingu, czy reklamy jest angielski. Branża na co dzień używa zwrotów, takich jak: product placement, media relations, press release, briefing,  relaunch , press kit, public affairs, CSR, follow-up itp., zakładając, że są one zrozumiałe dla wszystkich. Samo określenie public relations nie ma też dobrego polskiego odpowiednika.

Znajomość języka obcego bardzo ważna jest zwłaszcza w agencjach PR, które obsługują międzynarodowe koncerny. Z taką pracą wiąże się konieczność korespondowania i przygotowywania prezentacji w obcym języku, większość firm międzynarodowych wymaga także sporządzania raportów mediowych po angielsku i tłumaczenia wszystkich ukazujących się na ich temat publikacji.

Jakie jest podejście do szkoleń pracowników w krajach wysoko rozwiniętych gospodarczo?

Szkolenia to nieodłączny element rozwoju firmy i pracowników. Firmy, które inwestują w szkolenia są obecne na arenie międzynarodowej. Są postrzegane jako nowoczesne, prężne i godne zaufania. Szkolenia mają też aspekt PR-owy, wzmacniając wizerunek firmy i budując pozytywny PR wewnętrzny.

 

Sprawdź szkolenia organizowane przez PRoto.pl!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin