Chorwacja promuje się hasłem „Your Life, Your Time, Your Experience”

dodano: 
26.05.2022
komentarzy: 
0

Chorwacka Narodowa Rada Turystyki rozpoczęła kampanię „Your Life, Your Time, Your Experience” której celem jest zachęcenie zagranicznych gości do odwiedzenia Chorwacji w nadchodzących miesiącach letnich. Kampania, która będzie aktywna do końca lipca 2022 roku, realizowana jest w 14 krajach: Niemczech, Słowenii, Austrii, Włoszech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Węgrzech, Francji, Holandii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii i Belgii.

„Działania w ramach kampanii prowadzone są na najczęściej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz najbardziej poczytnych portalach i gazetach na każdym rynku, ale także przez sieci społecznościowe, reklamę zewnętrzną na billboardach, panelach cyfrowych i w środkach transportu publicznego” – mówi dyrektor Chorwackiej Organizacji Turystycznej, Kristjan Stanicic.. Jak dodaje, elementem kampanii są także konferencje prasowe i specjalne prezentacje w Bratysławie, Wiedniu i Nowym Jorku, które mają zapewnić dodatkową widoczność i promocję Chorwacji.

Na potrzeby kampanii stworzono 14 specjalnych 30-sekundowych filmów promocyjnych, które będą wykorzystywane w kanałach internetowych. Produkty turystyczne reklamowane w ramach kampanii są specjalnie dostosowane do preferencji poszczególnych rynków, tzn. najczęstszych powodów przyjazdu do Chorwacji. Na przykład oprócz słońca i morza na rynku francuskim szczególnie podkreślana jest kultura i żeglarstwo, w Polsce przyroda i aktywny wypoczynek, w Holandii kemping, w Szwecji gastronomia i żeglarstwo itd. W trakcie całej kampanii zostanie wyróżniony specjalny znak zrównoważonego rozwoju – „Chorwacja, naturalnie Twoja”. Jak wyjaśnia CNRT, kształt logo symbolizuje słoje na drzewie, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji dzięki zrównoważonej turystyce.

Źródło: htz.hr

„Wierzę, że ta kampania jeszcze bardziej zwiększy zainteresowanie turystów, którzy w najbliższych miesiącach wybiorą Chorwację jako cel podróży. Dla każdego rynku stworzono unikalne wizualizacje promocyjne, w których oprócz znanej już oferty chcemy podkreślić wszystkie dodatkowe autentyczne produkty i doświadczenia całej Chorwacji – od przysmaków gastronomicznych po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kulturowe” – podsumowała minister turystyki i sportu Nikolina Brnjac. (zd)

Źródło:

htz.hr. CNTB: Call campaign launched across 14 markets, 26.05.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin