Ciężkie dni Spin Communications
„Z agencji public relations Spin Communications odeszło w ostatnich tygodniach lub jest na okresie wypowiedzenia co najmniej pięć osób. To tyle, ile w niej pozostało” – informuje Presserwis. Według potwierdzonych informacji, Piotr Płocharski, dotychczasowy dyrektor zarządzający w Spin Communications, Anna Szczepłek, account manager, przeszli do agencji PR Lighthouse Consultants. „Nie udało nam się ustalić, czy Lighthouse Consultants to nowa firma, czy też związana jest z istniejącą już na rynku agencją Lighthouse Małgorzaty Pindery i Moniki Lambe. Szczepłek i Płocharski nie chcieli na ten temat rozmawiać” – czytamy.
Anna Szczepłek w Spin Communications obsługiwała m.in. firmę Dr.Oetker, dla której obecnie pracuje Lighthouse Consultants (wprowadzenie na rynek nowego gatunku muesli). Z agencji Spin Communications odszedł również Przemysław Mitraszewski, account director. Z rozmowy Presserwisu z nim wynika, że nie widział on „szans na rozwój” w tej firmie. Skarżył się również, że nie uzyskiwał zgody na realizację ciekawych pomysłów. Mitraszewski nie wyklucza, że po okresie wypowiedzenia wraz z pozostałymi byłymi pracownikami Spin Communications założą wspólnie agencję PR. „Nie jest to jednak przesądzone” – powiedział Presserwisowi.