.

 

Circle K Polska powierza Graylingowi kolejne obowiązki

dodano: 
11.06.2018
komentarzy: 
0

Circle K Polska – sieć stacji paliw, która do niedawna funkcjonowała jako Statoil Fuel & Retail Polska – poszerzyła współpracę z Grayling Poland. Firma, która od maja 2017 roku zajmuje się komunikacją korporacyjną i produktową spółki, będzie obsługiwać również jej media społecznościowe i koordynować działania z influencerami.

Grayling Poland zajmie się opracowaniem i realizowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych. Przygotuje też koncepcję kreatywną i treści oraz zajmie się profilami na Facebooku i Instagramie. Z ramienia agencji za działania dla klienta będą odpowiadać Anna Kuprian, szefowa działu digital, oraz Agata Kwapień, Account Manager.

Warszawska agencja przed nawiązaniem stałej współpracy z Circle K Polska – oraz jej rozszerzeniem o obsługę mediów społecznościowych – realizowała dla sieci pojedyncze projekty i zorganizowała trzy wydarzenia, które miały na celu wprowadzenie marki na rynek polski.

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin