niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościCiszewski Public Relations wspiera debiut

Ciszewski Public Relations wspiera debiut

Wirtualny operator komórkowy Mobilking powierzył agencji Ciszewski PR przygotowanie strategii komunikacyjnej oraz stałą obsługę public relations marki. Działania dla marki, która oficjalnie zaprezentowana została na konferencji 6 lutego 2008, rozpoczęły się wiele miesięcy wcześniej i obejmowały opracowanie kompleksowej strategii PR oraz przygotowanie działań typu pre-launch oraz post-launch.

Mobilking jest operatorem wirtualnym, działającym na bazie fizycznej sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej, kierującym swoją ofertę do mocno sprecyzowanej grupy docelowej tzw. prawdziwych mężczyzn.

Nowy klient Ciszewski Public Relations obsługiwany jest przez dział nowych technologii. Za przygotowanie strategii działań odpowiedzialny był Piotr Cywiński. Obsługą projektu zajmują się Marcin Roszkowski i Artur Bednarz, zaś oprawę launchu przygotował Marcin Szamborski. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł