Ciszewski: sponsorzy kadry stracą przez brak otwartej transmisji

dodano: 
06.09.2012
komentarzy: 
0

„Sponsorzy reprezentacji stracą w dwóch wymiarach: oto kolejna, nie do końca zrozumiała powszechnie awantura dotycząca polskiej reprezentacji i stracą też wymierne środki finansowe poprzez brak ekspozycji logo podczas nader ograniczonej w zasięgu transmisji” – powiedział Jerzy Ciszewski, prezes MSLGroup Poland.

Mecz Polska – Czarnogóra będzie można obejrzeć na żywo jedynie w systemie pay-per-view (koszt 20 zł), ze względu na brak odpowiednich uzgodnień między firmą Sportfive a Telewizją Polską w sprawie zakupu praw do meczów reprezentacji piłkarskiej w latach 2012-2014. Również mecz z Mołdawią nie będzie transmitowany przez TVP. „Warka jako sponsor polskiej reprezentacji jest zaniepokojona sytuacją, w której miliony Polaków nie zobaczą w kanale otwartym meczu polskiej reprezentacji. Będziemy o tym rozmawiać z naszym partnerem biznesowym, którym jest Sportfive” – powiedział Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec. Zaś według Piotra Pietrzaka, general manager w Havas Sports & Entertainment, „największą wartością dodaną sponsoringu piłkarskiej reprezentacji jest duża wartość ekspozycji marki w mediach. Strata, jaką poniosą sponsorzy reprezentacji polskiej drużyny w momencie, gdy mecze znikną z kanałów otwartych, będzie naprawdę spora”. Zdaniem Ciszewskiego w dłużej perspektywie stratni będą nie tylko sponsorzy, ale także widzowie, telewizja, reprezentacja oraz pośrednik sprzedający prawa. (kg)

Źródło:

Press.pl, Brak otwartej transmisji meczów uderza w sponsorów reprezentacji, 6.09.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin