czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościCity placement - nowy sposób na promocję?

City placement – nowy sposób na promocję?

Katarzyna Ostrowska na łamach Rzeczpospolitej opisuje nowy trend w promocji miast jakim jest tzw. city placement. Autorka stwierdza, że miasta prześcigają się w pomysłach na wypromowanie swojej marki, a pokazywanie ich w różnych serialach, filmach, literaturze, czy popularnych programach jest świetnym sposobem na przyciągnięcie turystów.

Ostrowska przytacza przykłady takich miast, jak Wrocław, Bydgoszcz, czy Sandomierz, które pojawiają się w najpopularniejszych polskich serialach. Janusz Malinowski, szef firmy Ströer w Polsce zauważa jednak, że ładne budynki czy muzea nie wystarczą, by przyciągnąć turystów do polskich miast i zaznacza, że dziś najważniejsza jest atmosfera miejsca, którą buduje się poprzez różnego rodzaju wydarzenia. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj