Ruszyła globalna akcja #OurSecondChance

dodano: 
03.08.2020
komentarzy: 
0

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland przyłączyła się do globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na to, w jaki sposób pandemia COVID-19 zmieniła globalną społeczność.

Akcja na całym świecie wystartowała 27 lipca 2020 roku. Powstała z inicjatywy World Out of Home Organization (WOO) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy reklamy zewnętrznej – i organizowana jest we współpracy z brytyjską agencją kreatywną New Commercial Arts. „Stopniowy powrót do przestrzeni miejskiej skłania do refleksji nad tym, jak okres izolacji wpłynął na nasz styl życia. #OurSecondChance stawia pytania o to, czy ludzkości uda się utrzymać takie wartości, jak poczucie wspólnoty czy troska o środowisko, gdy zagrożenie związane z pandemią minie” – tłumaczy Clear Channel Poland.

Akcję postanowiły wesprzeć firmy z sektora OOH na całym świecie – bezpłatnie udostępniają one swoje powierzchnie reklamowe. W Polsce w kampanię zaangażowało się Clear Channel Poland, które przez trzy tygodnie będzie pokazywać hasła promujące kampanię na swoich nośnikach City Digital w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach.

plakat

„DOOH to niezwykle skuteczne i jakościowe medium umożliwiające dotarcie do dużej grupy odbiorców, a jednocześnie zainteresowanie ich emitowaną treścią. Rozumiemy potencjał tego narzędzia, dlatego korzystając z naszej sieci City Digital, chcemy mówić o rzeczach ważnych i mających wpływ na społeczności lokalne, w których jesteśmy obecni” – mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.

Kampania będzie promowana w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Afryce, Azji oraz Australii i Oceanii – Clear Channel Poland zwraca uwagę, że przez to #OurSecondChance jest jedną z największych inicjatyw branży w historii. Za produkcję i dystrybucję odpowiada firma Grand Visual.

Clear Channel Poland w przeszłości angażowało się już w akcje związane z obecną sytuacją epidemiologiczną na świecie. Na początku marca 2020 roku firma udostępniła swoje nośniki Narodowemu Funduszowi Zdrowia na potrzeby działań informacyjnych. Przed Wielkanocą rozpoczęła też autorską kampanię „#ZostajemyWDomu dla Was”, w ramach której na citylightach i digitalach w polskich miastach emitowano plakaty autorstwa grafika Pawła Sadaja z podziękowaniami dla służby zdrowia. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin