Clue PR dla dwóch kampanii Fellowes

dodano: 
11.09.2013
komentarzy: 
0

CluePR zajmie się działaniami PR-owymi dla dwóch kampanii firmy Fellowes, producenta urządzeń biurowych, akcesoriów ergonomicznych i komputerowych.

Działania zaplanowano na jesień tego roku. Na początek – V już edycja kampanii edukacyjnej w zakresie ochrony tożsamości „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”. Następnie – kampania, której celem jest uświadomienie opinii publicznej, jak ważne są odpowiednie ergonomiczne warunki pracy – m.in. na bazie wyników Ergotestu z ostatnich siedmiu lat.

Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Projekt koordynują: Alicja Wysocka-Świtała oraz Marta Drogosz. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin