Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Co częściej wywołuje reakcję otoczenia: przemoc wobec dziecka czy „przemoc” wobec burgera? burger king przeprowadził eksperyment społeczny, który miał zwrócić uwagę na problem przemocy wobec dzieci – opisuje creativity-online.com. w jednej z restauracji sieci pracownik, który odpowiadał za przygotowywanie kanapek, przed wydaniem ich klientom uderzał w każdą z nich tak, że w efekcie wyglądały nieapetycznie – czytamy. w tym samym lokalu znajdowało się wówczas kilkoro nastolatków, z których jeden był prześladowany przez pozostałych. rówieśnicy dokuczali mu, popychali i wylali napój na jego posiłek. była to wyreżyserowana scenka, ale klienci restauracji o tym nie wiedzieli – czytamy dalej. okazało się, że 95 proc. osób zareklamowało burgera, wobec którego obsługa zastosowała „przemoc”, ale na prześladowanie dziecka zareagowało tylko 12 proc. gości restauracji – pisze źródło. wideo powstało we współpracy z grupą no bully, która podaje, że 30 proc. uczniów na całym świecie było ofiarami nękania. (pp). zdjęcie główne: youtube.com / burger king.
Burger King przeprowadził eksperyment społeczny, który miał zwrócić uwagę na problem przemocy wobec dzieci – opisuje creativity-online.com. W jednej z restauracji sieci pracownik, który odpowiadał za przygotowywanie kanapek, przed wydaniem ich klientom uderzał w każdą z nich tak, że w efekcie wyglądały nieapetycznie – czytamy. W tym samym lokalu znajdowało się wówczas kilkoro nastolatków, z których jeden był prześladowany przez pozostałych. Rówieśnicy dokuczali mu, popychali i wylali napój na jego posiłek. Była to wyreżyserowana scenka, ale klienci restauracji o tym nie wiedzieli – czytamy dalej.
Okazało się, że 95 proc. osób zareklamowało burgera, wobec którego obsługa zastosowała „przemoc”, ale na prześladowanie dziecka zareagowało tylko 12 proc. gości restauracji – pisze źródło.
Wideo powstało we współpracy z grupą No Bully, która podaje, że 30 proc. uczniów na całym świecie było ofiarami nękania. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Co częściej wywołuje reakcję otoczenia: przemoc wobec dziecka czy „przemoc” wobec burgera? burger king przeprowadził eksperyment społeczny, który miał zwrócić uwagę na problem przemocy wobec dzieci – opisuje creativity-online.com. w jednej z restauracji sieci pracownik, który odpowiadał za przygotowywanie kanapek, przed wydaniem ich klientom uderzał w każdą z nich tak, że w efekcie wyglądały nieapetycznie – czytamy. w tym samym lokalu znajdowało się wówczas kilkoro nastolatków, z których jeden był prześladowany przez pozostałych. rówieśnicy dokuczali mu, popychali i wylali napój na jego posiłek. była to wyreżyserowana scenka, ale klienci restauracji o tym nie wiedzieli – czytamy dalej. okazało się, że 95 proc. osób zareklamowało burgera, wobec którego obsługa zastosowała „przemoc”, ale na prześladowanie dziecka zareagowało tylko 12 proc. gości restauracji – pisze źródło. wideo powstało we współpracy z grupą no bully, która podaje, że 30 proc. uczniów na całym świecie było ofiarami nękania. (pp). zdjęcie główne: youtube.com / burger king.