Co mają włosy do promocji miasta

dodano: 
26.05.2009
komentarzy: 
0

Sieradz zaskakuje pomysłem promocyjnym. Miasto chce być kojarzone z fryzjerstwem i stylizacją włosów. A informować o tym będzie EURO RSCG Sensors.
Marką promocyjną Sieradza ma stać się „Open Hair”, czyli seria wydarzeń i związanych z nimi miejsc, które inspirowane są fryzjerstwem. Autorzy koncepcji zakładają, że główną atrakcją turystyczną miasta stanie się festiwal kreatywnego tworzenia i prezentacji fryzur „Sieradz Open Hair Festival”. Natomiast postacią mającą przyciągnąć odwiedzających do Sieradza ma być Antoine Cierplikowski – słynny fryzjer z XX wieku, pochodzący z tego miasta. W Sieradzu powstanie między innymi muzeum poświęcone jego dorobkowi.
Za strategię komunikacji związaną z Open Hair Festival odpowiada Euro RSCG Sensors. Działania te będą prowadzone dwutorowo, w oparciu o komunikację wizerunkową z wykorzystaniem informacji o Antoine Cierplikowskim, a także na komunikacji informacyjnej. (ał)

Czytaj więcej

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin