Co PR-owcy myślą o społecznej odpowiedzialności biznesu?

dodano: 
06.11.2006
komentarzy: 
0

Dzisiaj zakończy się badanie postaw PR-owców wobec idei CSR. Ankieta dostępna jest na stronie FOB-u. Badanie jest realizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przy wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Skierowane jest ono do specjalistów ds. PR-u i komunikacji pracujących zarówno w agencjach PR, jaki i w wewnętrznych komórkach firm (działy PR, komunikacji korporacyjnej, Public Affairs, biuro rzecznika prasowego) oraz do specjalistów pracujących jako freelancerzy.
Ankieta podzielona jest na trzy części. Pierwsza dotyczy profilu badanych, która pozwoli na poznanie różnic między odpowiedziami ankietowanych pracujących w agencjach PR a pracownikami działów komunikacji w przedsiębiorstwach. Druga część ma dostarczyć informacji na temat tego, co PRowcy wiedzą i myślą na temat odpowiedzialnego biznesu. Ostatnia grupa pytań dotyczy poziomu zaangażowania PR-owców w realizację działań z zakresu CSR.
Anonimowe wyniki zostaną ogłoszone w grudniu br. Wortal PRoto.pl jest patronem medialnym badania, a serwis webankieta.pl - partnerem akcji. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin