piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościCo zrobić, by nasze posty na Facebooku były zauważalne?

Co zrobić, by nasze posty na Facebooku były zauważalne?

Instytucje wiedzą, że internauci zakładają profil na Facebooku dla rozrywki. Czy to oznacza, że obecność firm w mediach społecznościowych jest stratą czasu? Nie ma mowy – uważa Mike Gingerich, autor tekstu.

„To pierwsza okazja do tego, co nazywam atrakcją udostępniania treści marketingowych, które są pomocne, a nie tylko określają produkt i firmę” – dodaje. Warto więc uwypuklić „społecznościowy” charakter portalu. „Znasz swojego klienta. Stwórz w głowie wizerunek twojego typowego klienta i planując publikacje myśl właśnie pod kątem tej sylwetki. Unikniesz w ten sposób udostępniania nieodpowiednich treści” – radzi Gingerich. Zwiększone zaangażowanie jest sygnałem, że treści strony są interesujące dla fanów. Facebook z kolei zapewnia, że wyświetlane aktualizacje trafią do zaangażowanych użytkowników.

Jak to wygląda w praktyce? Autor tekstu podaje przykład fanpage’a Enchanging Lawyer. Administratorzy dają możliwość pobrania bezpłatnego egzemplarza książki. Każdy, kto chce ją otrzymać, musi polubić dany profil, a to zwiększa zainteresowanie.

Facebook to także miejsce do pokazania, jak wygląda firma „od kuchni”. Tego typu działania zwracają uwagę fanów i sprawiają, że czują się bardziej z nią związani. „Ludzie kochają inspirujące cytaty, które ich motywują lub wywołują szczególne emocje” – czytamy w socialmediaexaminer.com. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj