Coca-Cola, IBM i Microsoft - najcenniejsze marki 2010 roku

dodano: 
17.09.2010
komentarzy: 
0

Coca-Cola, IBM i Microsoft – to najcenniejsze marki świata – wynika z corocznego rankingu „Best Global Brands”, przygotowywanego przez firmę konsultingową Interbrand. Na szczycie zestawienia znalazły się w tej samej kolejności, co w zeszłym roku. Zaraz za nimi uplasował się Google. Co ciekawe - wartość tej marki wzrosła, w porównaniu z rankingiem sprzed roku, aż o 36 proc. Rok temu zajmowała ona siódme miejsce.

Znacząco spadła wartość takich marek, jak: Nokia, która z piątego miejsca spadła na ósme, GE, która straciła na wartości 10 proc., i Toyota, która w tym roku znalazła się poza pierwszą dziesiątką, prawdopodobnie przez kryzys, z którym musiała walczyć. (kk)

Pełne zestawienie marek znajdziesz tutaj

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin