środa, 18 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościCoffeeheaven ma nowego koordynatora od komunikacji zewnętrznej

Coffeeheaven ma nowego koordynatora od komunikacji zewnętrznej

Marka coffeeheaven powiększa zespół marketingu. W maju 2011 r. do działu dołączył nowy marketing communications coordinator. Za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. PR, CSR, reklamę i aktywność w internecie odpowiada Joanna Zawada.

To nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające Dorocie Szczerbickiej, head of marketing w coffeeheaven. Joanna Zawada dołączyła do zespołu marketingu w maju. Jako marketing communications coordinator zajmuje się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. Odpowiada także za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy.

Zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w takich firmach, jak: Danone, Harvard Business Review Polska oraz BrainJuice Group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu FuturePR. W jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów, jak: Discovery Channel, AWR Wprost,  Samsung Electronics Polska czy Eden Springs. (bs)

Joanna Zawada dołączyła do zespołu coffeeheaven

Wraz z planowanym dynamicznym rozwojem marki, coffeeheaven powiększa zespół marketingu.
W maju 2011 r. struktury działu wzmocniła Joanna Zawada, która objęła stanowisko: marketing communications coordinator. Będzie odpowiadała za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. PR, CSR, online i reklamę. To nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające Dorocie Szczerbickiej, head of marketing firmy.

Joanna Zawada dołączyła z początkiem maja do zespołu marketingu coffeeheaven. Jako marketing communications coordinator zajmie się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. Będzie odpowiadać za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w Internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy.

Zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Danone, Harvard Business Review Polska oraz BrainJuice Group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu FuturePR. W jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów jak Discovery Channel, AWR Wprost, Samsung Electronics Polska czy Eden Springs.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj