.

 

Colgate-Palmolive z agencją Solski Burson-Marsteller

dodano: 
09.10.2014
komentarzy: 
0

Solski Burson-Marsteller zajmie się opracowaniem strategii komunikacji dla Colgate Palmolive w Polsce oraz wsparciem w zakresie strategii komunikacji i koordynacją działań PR dla marki w 7 innych krajach.

Colgate-Palmolive powierzyła sieci agencji zadanie wsparcia komunikacyjnego i działań public affairs w regionie Europy Środkowowschodniej. Działania obejmą Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Estonię, Litwę i Łotwę.

Za współpracę ze strony agencji odpowiadają Sabina Figarska, szefowa działu Brand & Digital, i Klaudia Mencina, szefowa działu Healthcare.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę zawarto na rok z możliwością przedłużenia. (mb)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin