.

 

Colliers International z dyrektorem regionalnym ds. PR i communication managerem

dodano: 
24.03.2014
komentarzy: 
1

Colliers International, doradca na rynku nieruchomości komercyjnych, ma nowego dyrektora ds. PR na Europę Wschodnią oraz starszego specjalistę ds. PR. Do zespołu dołączył także były dziennikarz, Radosław Górecki, obejmując stanowisko Communcation Managera.

Górecki zajmuje się tematyką nieruchomości od 1999 roku, początkowo jako dziennikarz. Stworzył dodatek Lokale i Grunty w Pulsie Biznesu. W 2006 r. przeszedł do działu warszawskiego gazety Dziennik, gdzie opisywał stołeczne inwestycje. Następnie stworzył tam dodatek Nieruchomości i kierował nim do listopada 2008 r. Pod koniec 2010 roku opracował koncepcję merytoryczną portalu dom.wieszjak.pl dla firmy Infor Next. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika Eurobuild CEE. W Colliers będzie nadzorował działania PR oraz zarządzał kluczowymi projektami komunikacyjnymi.

W ramach zmian firma awansowała także dwie pracowniczki. Aleksandra Wasilewska, związana z Colliers od 2012 roku,  objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. PR na Europę Wschodnią. Będzie kontynuować działania związane z promocją marki Colliers International i wdrożeniem strategii komunikacji korporacyjnej w krajach regionu  Europy Środkowej i Wschodniej, do którego należą: Polska,  Rosja,  Ukraina,   Czechy, Słowacji , Bułgaria,  Rumunia,  oraz   Węgry. Wasilewska pracowała w takich firmach, jak: NFI Magna Polonia, Skanska Polska, Apsys Polska i  Polska Rada Centrów Handlowych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z marketingiem konsumenckim, badaniami rynkowymi, komunikacją korporacyjną oraz budowaniem marki. Zajmowała się pozycjonowaniem i ewolucją marki w firmach Skanska i Apsys.

Sylwia Szymańska, obecnie starszy specjalista ds. PR, pracuje w Colliers od 2010 roku. Jest odpowiedzialna m.in. za kontakt z mediami, komunikację działań firmy poprzez media społecznościowe, promocję ekspertów firmy podczas targów i konferencji branżowych oraz budowanie trwałych relacji z bezpośrednim otoczeniem biznesowym i okołobiznesowym firmy. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.03.2014
12:55:31
Dominika
(24.03.2014 12:55:31)
Gratulacje!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin