.

 

Come Creations Group się restrukturyzuje

dodano: 
28.06.2018
komentarzy: 
0

Agencja Come Creations Group określa się od niedawna jako „hub komunikacyjny”, który ma oferować klientom z obszaru nowych technologii obsługę 360 – tworzenie zintegrowanych kampanii pod kątem digitalizacji, mediów społecznościowych, eventów oraz budowania społeczności. W związanej z tą zmianą restrukturyzacji wyodrębniono nowe działy: Social Media Creation (szef zespołu: Łukasz Nowak), Video Creation (szef zespołu: Witold Nogieć), Event Creation (szef zespołu: Natalia Sokal) oraz PR Creation (szef zespołu: Ewelina Berczyńska). Nowa struktura Come Creations Group funkcjonuje od czerwca 2018 roku.

„Posiadamy narzędzia, by zaprojektować i zrealizować całościową strategię komunikacji. Stale poszerzamy swoje kompetencje, chociaż regulacja struktur CCG to formalność. (…) Jesteśmy przygotowani, by spójnie i efektywnie wykreować wizerunek naszych klientów (…)  Do wszystkich projektów podchodzimy kompleksowo, co wyraźnie widać w naszym portfolio” – deklaruje Anita Kijanka, CEO Come Creations Group.

Do działu PR Creation dołączyła też w czerwcu 2018 roku Anna Ryczkowska, która jako PR Specialist będzie odpowiadać za obsługę klientów branży technologicznej oraz innowacji. Wcześniej była redaktorem portalu rdc.pl w Polskim Radiu RDC oraz pracowała jako PR & Marketing Manager domu produkcyjnego Foszer Sawicki. Z branżą PR związana jest od niemal dziesięciu lat.

Jak podaje Come Creations Group, w agencji obecnie pracuje kilkunastu specjalistów, którzy zajmują się obsługą klientów z branży nowych technologii. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin