sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościCommunications Mapping

Communications Mapping

Amerykański oddział Hill & Knowlton ogłosił utworzenie nowej usługi dla klientów zwanej „Communications Mapping”. Agencja udostępni ją na początku 2007 roku. Usługa ma pomóc w dokładnym określeniu tego, jakie czynniki wpływają na dyskurs medialny i jakie go kształtują, czego dotychczas nie udało się sprecyzować za pomocą tradycyjnej analizy mediów. W tym celu partner H&K, firma ComMetric, opracował specjalną metodologię zwaną Influence Network Analysis (INA), która interpretuje różne aspekty idei pojawiających się w najważniejszych i społecznych mediach po to, by zidentyfikować kluczowe czynniki wpływu w dyskursach medialnych. Nową usługą będzie zarządzał specjalnie zatrudniony na to stanowisko Jim Beakey. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł